KAYSERİ ŞEKER, PANPET ŞİRKETİNE TSE KALİTE BELGESİ

KAYSERİ ŞEKER,  PANPET ŞİRKETİNE TSE KALİTE BELGESİ 

Kayseri Şeker’in iştiraklerinden olan ve  33 araçlık  Tır Filosu ile  yurt içi ve yurt dışı Lojistik faaliyetleri sürdürmekte olan  Panpet Şirketi, TSE  tarafından yapılan belgelendirme tetkiki neticesinde Türkiye genelinde Akaryakıt ve LPG Satışı, Market Hizmetleri ve Lojistik Hizmetleri kapsamında Kalite belgesine sahip oldu.

21-22 Mayıs 2018 tarihleri arasında Türk Standartlar Enstitüsü   tarafından yapılan Belgelendirme sonucuna göre Panpet şirketinin lojistik sektöründe Kayseri’de ve Ülke genelinde Akaryakıt ve LPG Satışı, Market Hizmetleri ve Lojistik Hizmetleri sunumu kapsamında K-Q TSE-ISO-EN 9000 Kalite belgesi alan 2. firma olma özelliğini kazandığı belirtildi.

Törene Kayseri Pancar Kooperatifi Yönetim Kurulu Başkanı Hüseyin Akay, Kayseri Şeker Fabrikası Yönetim Kurulu Başkanı Turhan Özer, Kayseri Şeker Fabrikası Genel Müdürü Osman Canıtez, Genel Müdür Yardımcıları, Panpet ve Pankent şirketlerinin yönetim kurulu üyeleri, Kayseri Şeker Fabrikası Kalite Yönetim Müdürü ve   çalışanlar katıldılar.

Kalite Belgesinin alım töreni  esnasında konuşan Kayseri Pancar Kooperatifi Yönetim Kurulu Başkanı Hüseyin Akay;      TSE yetkilileri tarafından yapılan incelemelerin sonucunda Kalite belgesini almayı hak kazanmış bulunuyoruz.

 Panpet şirketimizin yapmış olduğu faaliyetler çerçevesinde akaryakıt, LPG satışı, market ve lojistik hizmetlerini birlikte yürütülüyor. Bu üçlü hizmeti Türkiye de yapan ve  bu belgeyi almayı  hak kazanan 2. Şirket konumundadır. Bu gerçekten önemli bir başarıdır.

Bu çalışma ile bir kez daha  Kayseri Şeker ve bağlı şirketleri bakımından  bütün işlerimizde kaliteye ne kadar önem verdiğimiz ve  bu çerçevede işlerimizi en iyi şekilde yürütmek istediğimizi, hem belgelemiş hem de tescillenmiş oldu.

 Ben bu başarıyı gösteren arkadaşlarımızı tebrik ediyor ve kalitenin bir hayat biçimi olduğunu iş hayatı ve insan hayatı için olduğunu bilmemiz gerektiğini, bu uğurda daha da ilerlenmesi gerektiğini düşünüyorum.

Biz bu kalite  belgesini aldık, astık iş bitti demiyoruz. Aksine iş ve  hizmet kalitemizi, standartlarımızı daha yükseklere çıkartmamız lazım geldiğine inanıyoruz dedi.

Öte yandan; Artık müşteri beklentilerini karşılamanın yeterli olmadığı ve  müşteri beklentilerinin de ötesine geçmek gerektiği düşüncesiyle Panpet şirketi olarak Lojistik, Akaryakıt ve LPG satış, Market,  pazarlama ve satış sonrası hizmetlere kadar tüm aşamaları kapsayan ve sürekli iyileşmeyi hedefleyen Kalite Yönetim Sistemi'nin uygulanmasını olmazsa olmaz bir şart olarak benimsendiği belirtildi.